Jednoduchá reklamácia

Záruka a reklamácie

Aj keď je percento reklamácií mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou i osobne.

Odovzdanie výrobku na reklamáciu

Vami zakúpený tovar môžete odovzdať na reklamáciu osobne na našu prevádzke a alebo zaslať Slovenskou poštou na našu adresu (Oblieckypreskolky.sk, Malé námestie 104, Frýdek - Místek). Potom bude Vami reklamovaný tovar postúpené na posúdenie a v prípade uznania reklamácie Vám bude tovar vymenený, alebo Vám budú vrátené peniaze. Sami si môžete vybrať.

Do zásielky priložte sprievodný list, v ktorom uvediete z akého dôvodu výrobok reklamujete. Ďalej priložte do zásielky kópiu faktúry, alebo údaje, podľa ktorých budeme schopní identifikovať (meno na ktoré bola objednávka uskutočnená).

Ďalej v sprievodnom liste uveďte, akým spôsobom máme postupovať v prípade uznania reklamácie, teda či požadujete výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí. V prípade žiadosti o vrátenie peňazí uveďte číslo účtu na ktorý bude čiastka prevedená.

Nezabudnite ani na kompletné kontaktné údaje, vr. emailu a telefónneho čísla, aby sme Vás mohli informovať o postupe reklamácie.

V žiadnom prípade neposielajte reklamovaný tovar na dobierku. Takéto zásielky nebudeme preberať.

Reklamačný formulár pre stiahnutie